}); Τεστ IQ Για Παιδιά - Modern Greek Woman

Τεστ IQ Για Παιδιά

Κατά την διάρκεια ανάπτυξης του παιδιού σας αναγκάζεστε να παραδεχτείτε πώς είναι χαρισματικό ή έχει μαθησιακές δυσκολίες. Αν νομίζετε πως το παιδί σας είναι πολύ έξυπνο ή υστερεί από το υπόλοιπα παιδιά, τότε κάντε το παρακάτω τεστ iq για παιδιά του Δρ Ντέιβιντ Ουίκς που ασχολείται με τα χαρισματικά γνωρίσματα, τη συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τη στάση των χαρισματικών παιδιών.

ΤΕΣΤ IQ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙ

Απαντήστε αυθόρμητα στις παρακάτω προτάσεις σημειώνοντας τους βαθμούς σε ένα χαρτί.

Σημειώστε 6 βαθμούς για πάντοτε, 3 βαθμούς για μερικές φορές και 0 βαθμούς για ποτέ.

  1. Το παιδί μου παρουσιάζει υπερκινητικότητα που αποδεικνύεται σκόπιμη.
  2. Το παιδί μου μπορεί να κατανοήσει ιδέες που είναι δύσκολες για τα άλλα παιδιά της ηλικίας του.
  3. Το παιδί μου επιδιώκει να μάθει όσο περισσότερα μπορεί για τον κόσμο που το περιβάλει.
  4. Το παιδί μου ονειροπολεί με μεγάλη ευχαρίστηση.
  5. Το παιδί μου ευχαριστιέται την ιδιαιτερότητά του.
  6. Το παιδί μου πιστεύει πως οι άνθρωποι πρέπει να ενδιαφέρονται περισσότερο για τους συνανθρώπους τους.
  7. Το παιδί μου δεν είναι συνεσταλμένο, αλλά αρκετά κοινωνικό με τους μεγάλους. Πιστεύω μάλιστα πως τους προτιμάει από τα παιδιά.
  8. Το παιδί μου είναι ομιλητικό.
  9. Όταν του ζητάω να ΜΗΝ το κάνει, το παιδί μου συχνά το κάνει.
  10. Τα άλλα παιδιά ζηλεύουν τις ικανότητες  του παιδιού μου.
  11. Το παιδί μου έχει ιδιαίτερες κλίσης σε όλα τα μαθήματα.
  12. Το παιδί μου ανυπομονεί να μάθει καινούρια πράγματα.
  13. Το παιδί μου λύνει σταυρόλεξα που είναι δύσκολα για άλλα παιδιά.
  14. Το λεξιλόγιο του παιδιού μου είναι ασυνήθιστο για ένα παιδί της ηλικίας του.
  15. Το παιδί μου δεν ανησυχεί καθόλου όταν μένει μόνο του.
  16. Στο παιδί μου αρέσει να μαθαίνει τι σκέφτηκαν διάσημοι άντρες και γυναίκες για διάφορα θέματα.
  17. Το παιδί μου είναι υπερβολικά περίεργο.
  18. Το παιδί μου έχει ανεξάρτητη σκέψη.
  19. Το παιδί μου είναι πιο ευαίσθητο από όσους το περιβάλουν.
  20. Το παιδί μου κάνει πολύ περισσότερα από όσα περιμένουμε.
  21. Το παιδί μου δεν παρουσιάζει ανησυχίες και φόβους.
  22. Το παιδί μου εκφράζει ελεύθερα αντίθετες απόψεις.
  23. Το παιδί μου δεν αισθάνεται ευτυχισμένο στο σχολείο.
  24. Στο παιδί μου του αρέσει να εξετάζει διάφορα πράγματα μόνο του για να δει πώς δουλεύουν.
  25. Το παιδί μου άρχισε να διαβάζει ή να σχεδιάζει πολύ πιο νωρίς και ακόμη του αρέσουν αυτές οι ασχολίες.
  26. Θα έλεγα πως το παιδί μου χρησιμοποιεί τις ώρες της απομόνωσής του εποικοδομητικά.
  27. Το παιδί μου φαίνεται να κατανοεί αρκετά νωρίς τις αφηρημένες έννοιες.
  28. Το παιδί μου είναι σβέλτο στο μυαλό.
  29. Το παιδί μου μου περιέγραψε τα όνειρα του χωρίς δισταγμούς.
  30. Το παιδί μου ασχολείται πολλές ώρες με το διάβασμα χωρίς να του το ζητήσουν.
Αν το παιδί σας γκρινιάζει συχνά μάθετε Πώς Να Αντιμετωπίσετε Την Παιδική Γκρίνια.

Μια βαθμολογία από 180 και πάνω είναι ένδειξη έντονης δημιουργικότητας. Αν το παιδί σας συγκεντρώνει κάτω από 83 βαθμούς, η χαρισματικότητά του βρίσκεται κάτω από το φυσιολογικό. Βαθμολογία από 83-117 αντιστοιχεί σε μια μέση χαρισματικότητα.
Τεστ IQ Για Παιδιά Τεστ IQ Για Παιδιά Reviewed by Modern Greek Woman on Οκτωβρίου 14, 2016 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Blogger.